Akcja "To nie jest czekolada. Sprzątaj po swoim psie"
U zbiegu ulic Żeromskiego i Skłodowskiej-Curie w Łodzi pojawił się kontrowersyjny billboard. To ubrudzona twarz dziecka z napisem "To nie jest czekolada. Sprzątaj po swoim psie."

Ten artykuł możesz również przeczytać w mobilnej aplikacji Radia Łódź. Kliknij i dowiedz się więcej.
Igor Hanke z Agencji Kreatywnej Oxymoron tłumaczy, że billboard jest częścią kampanii społecznej, która ma zwrócić uwagę na problem niesprzątania po psach. - W zeszłym tygodniu pojawił się wizerunek dziecka ubrudzonego czekoladą z napisem "czekolada". Dzisiaj odkrywamy karty i nie były to słodycze a psie odchody. Komunikat jest szokujący, a jeszcze bardziej dziwi zachowanie właścicieli psów - dodaje.
Łodzianie, którzy oglądają billboard przyznają, że jego wymowa jest dość szokująca. Zgodnie jednak popierają jego przekaz. - To dziwna akcja, ale potrzebna. Widać, że w Łodzi jest wiele osób, które nie sprzątają po swoich psach - mówią.
Służby sanitarne miasta przyznają, że mimo prowadzonej od kilku lat kampanii "Posprzątaj, to nie jest kupa roboty", wielu właścicieli psów wciąż tego nie robi.
Szacuje się, że na terenie Łodzi co dzień psy pozostawiają nawet 20 ton odpadów.
Posłuchaj całego materiału:
