Kierowca MPK wyzywał pasażera
Kierującym autobusami łódzkiego MPK przydałoby się szkolenie z obsługi klienta oraz dobrych manier. Takiego zdania są radni z komisji transportu po ostatnim incydencie, do którego doszło w autobusie linii 70.
Pasażer, który zwrócił uwagę kierowcy, żeby nie rozmawiał przez telefon w trakcie jazdy został zwyzywany - mówi radny Krzysztof Makowski. - Nie może być tak, że jeżeli ktoś zwraca uwagę kierowcy, to on odpowiada w sposób niecenzuralny i chamski. A jego agresywne i wulgarne zachowanie w stosunku do pasażera, rzutuje niestety na całe MPK. Dlatego też będziemy chcieli, aby tego typu incydenty były jak najszybciej wyjaśniane w MPK - zapowiada Makowski.
Spółka odpowiada, że wobec kierowcy zostaną wyciągnięte konsekwencje dyscyplinarne. - Będą szkolenia i spotkania z innymi kierowcami, ale to trochę potrwa - mówi Bartosz Stępień z łódzkiego MPK. - W przypadku kierowców to jest to sprawa o tyle otwarta, że jest to bardzo duża grupa pracowników i takie szkolenia mogą potrwać nawet wiele miesięcy - dodaje Stępień.
Radni chcą rozmawiać z MPK o standardach obsługi pasażerów oraz kontroli biletów na najbliższym posiedzeniu komisji transportu 5 marca.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |